Spousta podnikatelů nemá vlastní vozový park. Důvody jsou různé a nemá smysl je zde rozebírat. Prostě nemají vlastní auta, protože je pro ně výhodnější si dopravu zařizovat jinak. Většinou přes někoho dalšího. Právě proto vždy vyhledává, nebo se o to alespoň snaží, toho nejvýhodnějšího dopravce.
Pokud jste ve stejné situaci, podívejte se na trochu zkomolené souslovíkamionová doprava cena za km. Pod tímto linkem se totiž ukrývá to, co zákazníka zajímá ze všeho nejvíce, a to je právě ona cena za jeden kilometr. Ta bude asi nejdůležitější částkou z celého případného obchodu.
Již z návštěvy webu vidíte, že ten patří firmě Shipvio, stejně jako obrovský počet automobilů a řidičů, se kterými tato firma pracuje. A pozor, ještě si povšimněte, co vše ke své přepravě nabízí zcela zadarmo.
Jiné firmy (ne všechny samozřejmě) si mohou navíc účtovat kde co. Zde to má zákazník v ceně a nemusí nad ničím dalším přemýšlet.
Například nabídka sledování nákladu. Ta se většinou jinde platí a ne málo. Zde je to v ceně, a proto ihned oba zainteresovaní vědí, kde jejich náklad je. Oběma zainteresovanými míním nyní prodejce i kupce, tedy odesílatele a příjemce zboží. Tato služba navíc je velmi výhodná a potřebná, kdyby se náhodou kamion s nákladem zmrzliny ocitl někde v Africe, bude o tom majitel ihned vědět a musí tam zmrzlinu urychleně prodat.
Bystrý čtenář jistě pochopil malý vtípek, jež si autor článku dovolil.
Ovšem i tak nutno uznat, že tato drobnost je opravdu výborná. Příjemce vidí že se zboží blíží a může jej již začít nabízet například na webu, nebo jinak. Samozřejmě, že se může stát cokoli a náklad se může někde zaseknout, ale to již nelze ovlivnit. Lze jen věřit tomu, že firma Shipvio okamžitě napře všechny síly, aby zdržení nákladu bylo co nejmenší a aby pokud možno ani nebylo prakticky jeho zaseknutí poznat.